مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 14:272022-10-22اقتصادي

کرمان به سمت توسعه انرژی های تجدیدپذیر می رود


با ساماندهی و راه اندازی سریعتر شهرک زنجیره فتوولتاییک انرژی های تجدیدپذیر ایران شاهد توسعه انرژی های تجدیدپذیر در استان و کشور هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، استاندار کرمان ظهر امروز در آیین آغاز عملیات اجرایی شهرک زنجیره فتوولتاییک انرژی های تجدیدپذیر ایران که با حضور احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی در شهر ماهان برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم سالن اول تولید پنل های خورشیدی این مجموعه، طبق قول سرمایه گذار طی هشت ماه به بهره برداری برسد.

  محمدمهدی فداکار اجرای این پروژه را منطبق بر شعار سال دانست و افزود: شهرک زنجیره فتوولتاییک انرژی های تجدیدپذیر ایران ظرفیت بزرگی را برای استان ایجاد می کند.

  استاندار کرمان به ظرفیت بالای استان در تولید انرژی خورشیدی اشاره داشت و خاطرنشان کرد: 300 روز آفتابی با زاویه و مدت زمان تابش خوب، بیشترین بازدهی را برای استفاده از انرژی خورشیدی در استان فراهم کرده است.

  فداکار ،کرمان را استانی معدنی و کشاورزی خواند و تصریح کرد: صنایع ما برای طرح های توسعه ای خود به برق نیاز دارند و بهترین راه آن بهره گیری از انرژی های تجدیدپذیر است.

ضمن اینکه کشاورزان نیز به دلیل قطعی برق در موتورپمپ ها آمادگی استفاده از این صنعت را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمان به سمت توسعه انرژی های تجدیدپذیر می رود

کرمان به سمت توسعه انرژی های تجدیدپذیر می رود