مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 14:172022-10-22سياسي

آغاز عملیات اجرایی احداث شهرک زنجیره فتوولتاییک در کرمان


عملیات اجرایی احداث شهرک زنجیره فتوولتاییک انرژی های تجدیدپذیر ایران با مشارکت بخش خصوصی و بانک ملی ایران در ماهان آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا فرزین مدیرعامل بانک ملی ایران امروز در آیین آغاز عملیات احداث شهرک زنجیره فتوولتاییک انرژی های تجدیدپذیر در ماهان اظهار داشت: ما از ابتدای دولت جدید قول های مشخصی در نظام بانکی داده ایم و تعهد اولیه نظام بانکی این بود که تنها به خلق بنگاه کمک کنیم و در  اداره بنگاه دخالتی نداشته باشیم وی با اشاره به اینکه ما از ادارهبنگاه ها در حال خارج شدن هستیم  این تعهد ما با دولت بود و مقام معظم رهبری است، گفت: از اداره چهار شرکت خارج شده ایم و سه شرکت را بورسی کرده ایم و در آستانه واگذاری یک شرکت دیگر خودمان در بورس هستیم و قصد نداریم در هیچ بنگاهی باقی بمانیم و وظیفه خلق بنگاه مان را فراموش نکرده ایم.

فرزین با اشاره به اینکه این پروژه در تامین مالی مراحل سختی را طی کرده است، افزود: ایجاد شهرک فتوولتاییک یک آرزو در ایران است.

وی عنوان کرد: ایران بزرگترین مصرف کننده انرژی است و در برنامه ششم توسعه کشور قرار بود 5 درصد از انرژی کشور را در زمینه انرژی های تجدید پذیر تولید کنیم که در پایان این برنامه تنها یک درص محقق شده است و ما در این زمینه عقب هستیم و باید با سرعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی احداث شهرک زنجیره فتوولتاییک در کرمان

آغاز عملیات اجرایی احداث شهرک زنجیره فتوولتاییک در کرمان