مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 14:072022-10-22اجتماعي

پاسخ استعلام دفاتر اسناد رسمی در شهرداری همدان الکترونیکی شد


معاون شهردار همدان ضمن اعلان انعقاد تفاهم نامه همکاری بین کانون سردفتران و دفتریاران استان و شهرداری همدان ، از پاسخ دهی به استعلامات دفاتر اسناد رسمی به صورت الکترونیکی و غیر حضوری به شهروندان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری همدان، مجتبی حمزه رستگار اظهار کرد: با راه اندازی سامانه شهرداری الکترونیک و به منظور تکریم ارباب رجوع و برای جلب رضایت شهروندان، در اقدامی نوین و پیشتازانه و با هدف کاهش حضور فیزیکی مراجعین، پاسخ استعلامات دفاتر اسناد رسمی به صورت الکترونیکی و غیر حضوری مهیا شده است.

وی با اشاره به اینکه طبق آمار و گزارش های اخذ شده از سامانه شهرداری الکترونیک (SARA 10) بیش از 50 درصد مراجعات و درخواست های ثبت شده شهروندان مربوط به پاسخ استعلامات دفاتر اسناد رسمی است افزود: با الکترونیکی شدن این خدمت کاهش 50 درصدی مراجعات به شهرداری را خواهیم داشت که این امر موجب کاهش تردد و صرفه جویی در وقت و هزینه شهروندان و افزایش کیفیت خدمات در شهرداری خواهد شد.

معاون شهردار همدان تصریح کرد: در این روش شهروندانی که نسبت به پرداخت عوارض سالیانه خود اقدام کرده باشند و ملک آنان دیونی نسبت به شهرداری نداشته باشد، شهرداری همدان موظف است نسبت به صدور پاسخ اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ استعلام دفاتر اسناد رسمی در شهرداری همدان الکترونیکی شد

پاسخ استعلام دفاتر اسناد رسمی در شهرداری همدان الکترونیکی شد