مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 12:022022-10-22اقتصادي

پروژه های مسن ورزشی پیام نور فارس در پیچ و خم اعتبارات رها شده اند


رییس دانشگاه پیام نور استان فارس گفت: 6 سالن ورزشی دانشگاه پیام نور فارس با پیشرفت فیزیکی بیش از 50 درصد به علت عدم تخصیص اعتبار سال ها است بهصورت نیمه تمام رها شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فیروزآباد، تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی در استان فارس همواره یکی از مطالبات اساسی مردم به ویژه ورزشکاران بوده چراکه در سال های گذشته مورد کم توجهی دولت قرار داشته و امروز با استقرار دولت مردمی و خدمتگزار سیزدهم، این موضوع مورد توجه قرار گرفته و همگان شاهد شتاب در روند اجرا و تکمیل این پروژه ها هستند.

در دهه گذشته تکمیل طرح های عمرانی ورزشی که جزء مصوبات ملی و استانی در سطح شهرهای مختلف استان فارس بود، مورد کم توجهی دولتمردان قرار گرفت تا جایی که حتی برخی از این طرح ها از ردیف دریافت بودجه نیز خارج شدند.

با استقرار دولت سیزدهم، تکمیل پروژه های نیمه تمام از جمله در بخش ورزشی وزارت ورزش و جوانان در حوزه ورزشی پروژه های ورزشی بسیاری از دولت های پیشین به صورت ناتمام به جا مآنده که بیش از یک دهه به دست فراموشی سپرده شده است.

فرسودگی دیواره برخی نقاط سوله های ورزشی به دلیل تاخیر در اجرا و اعتبارات پروژه هایی که به دلیل عدم تخصیص اعتبار حال بیش از 13 سال با بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی، مصالح و کار اجرا شده آن در استانه فرسودگی قرار گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های مسن ورزشی پیام نور فارس در پیچ و خم اعتبارات رها شده اند

پروژه های مسن ورزشی پیام نور فارس در پیچ و خم اعتبارات رها شده اند