مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 11:372022-10-22اقتصادي

شمارش معکوس برای افتتاح بیمارستان دولتی فردیس


استاندار البرز از افتتاح بیمارستان دولتی ،فردیس در آذر ماه خبر داد و گفت: بیمارستان فردیس از اهمیت بالایی برای مردم برخوردار است بنابراین مردم را منتظر نمی گذاریم و مرحله به مرحله، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز در جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه های بیمارستانی استان که روز شنبه در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، با بیان اینکه استان البرز برای رسیدن به میانگین کشوری در سرانه های مورد بهره برداری قرار دهیم.

استاندار البرز گفت: بیمارستان فردیس از اهمیت بالایی برای شهرستان متراکم البرز برخوردار است بنابراین مردم را منتظر نمی گذاریم و مرحله به مرحله، بخش های مختلف آن را راه اندازی می کنیم.

وی روند ساخت بیمارستان کمالشهر را مورد اشاره قرار داد و افزود: رییس جمهور به دلیل اهمیت این پروژه، شخصا از آن بازدید کردند و برای این منظور اعتبارات ویژه ای نیز مصوب کردند از این رو تسریع در روند کار از سوی پیمانکار مورد انتظار است و نظارت دقیق نیز بر روی آن صورت می گیرد.

عبداللهی گفت: ساخت بیمارستان های طالقان و هشتگرد نیز با موانعی رو به رو است که تیم فنی و عمرانی استان باید با حضور در محل پروژه ها برای حل آنها اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمارش معکوس برای افتتاح بیمارستان دولتی فردیس

شمارش معکوس برای افتتاح بیمارستان دولتی فردیس