مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 10:272022-10-22اقتصادي

هوشمند سازی معاینه فنی/ تبدیل مراکز معاینه فنی به خانه های سلامت وسایل نقلیه


معاون فنی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران با اشاره به تبدیل مراکز معاینه فنی به خانه های سلامت وسایل نقلیه گفت: هوشمند سازی معاینه فنی خودروها در دستور کار قرار گرفته است.

- محسن تبریزی مهر، معاون فنی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، اظهارداشت: گواهی معاینه فنی کاغذی حذف و جایگزینی آن با نسخه الکترونیکی که لینک آن از طریق پیامک به مشتریان ارسال می شود، اجرایی شد همچنین درخواست و صدور همه مجوزهای مراکز معاینه فنی در شهر تهران با همکاری و هماهنگی سیستمی صادر خواهند کرد.

تبدیل مراکز معاینه فنی شهر تهران به خانه های سلامت وسایل نقلیه شهر تهران  تبریزی مهر در ادامه اظهار داشت : در حال حاضر شهر تهران از بضاعت 54 خط معاینه فنی در 16 مرکز ثابت و 7 واحد سیار مختص خودروهای سبک برخوردار بوده که با توجه به صحت و دقتی که در آزمون خودروها در مراکز شهر تهران انجام می گردد این مراکز توانسته جایگاه ویژه های را در اعتماد سازی شهروندان در مقایسه با دیگر مراکز کشور کسب و ایفا کند.

  وی با اشاره به نظرسنجی انجام شده در یک ماه گذشته در مراکز معاینه فنی شهر تهران افزود: نزدیک به 40 درصد از خودروها خارج از الزامات قانونی و بحث جریمه تنها برای کنترل وضعیت ایمنی و  فنی به مراکز معاینه فنی شهر تهران مراجعه کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمند سازی معاینه فنی/ تبدیل مراکز معاینه فنی به خانه های سلامت وسایل نقلیه

هوشمند سازی معاینه فنی/ تبدیل مراکز معاینه فنی به خانه های سلامت وسایل نقلیه