مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مهر 1401 ساعت 18:422022-10-21بين الملل

ممکن است غربی ها به مکانیسم ماشه متوسل شوند


یک تحلیلگر مسائل بین الملل درخصوص تاثیر ادعای ارسال تسلیحات به روسیه توسط ایران، می گوید که اول فرانسوی ها و بعد انگلیس و امریکا مدعی شدند که این نقض قطعنامه 2231 است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از انتخاب، رابرت مالی، نماینده ویژه دولت بایدن در امور ایران روز دوشنبه به شبکه سی ان ان، گفت: دیپلماسی راه جلوگیری از دستیابی رژیم [ایران]به سلاح هسته ای است.

خواهیم دید که آیا این دولت تمایلی به دستیابی به توافق دارد [یا نه؟]، اما در حال حاضر تمرکز ما بر آنچه جریان دارد است، چرا که گفتگو ها متوقف شده است.

کوروش احمدی، در تحلیل خود از این صحبت های رابرت مالی و وضعیت مذاکرات احیای برجام، بیان کرد: تعلیق مذاکرات به بیش از یک ماه قبل و پیش از شروع اعتراضات در ایران برمی گردد.

در شرایط کنونی سوال این است که آیا بعد از انتخابات کنگره، یعنی اوایل ماه نوامبر، مذاکرات از سر گرفته می شود یا خیر؟ و اگر مذاکرات از سر گرفته شود، آیا تحولات سیاسی و دیپلماتیک مرتبط به اعتراضات شرایط جدیدی را رقم خواهد زد یا خیر.

وی ادامه داد: روندی که طی کردیم تا به صحبت های دو روز پیش رابرت مالی رسیدیم، روند مهمی است.

در امریکا ابتدا مقامات کاخ سفید مثل مشاور امنیت ملی و سخنگوی شورای امینت ملی و خود بایدن شروع به ابراز نظرات منفی در مورد ادامه مذاکرات برجام و نظرات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممکن است غربی ها به مکانیسم ماشه متوسل شوند

ممکن است غربی ها به مکانیسم ماشه متوسل شوند