مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مهر 1401 ساعت 18:072022-10-21ورزشي

مسابقات کشتی قهرمانی کارگران کشور به میزبانی خرم آباد برگزار می شود


مسابقات کشتی قهرمانی کارگران کشور با از 15 لغایت 19 آبان ماه سالجاری در سالن ورزشی شهید چاغروند خرم آباد با حضور کشتی گیران کارگر سراسر کشور برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، علی جهانی در جلسه هماهنگی و هم اندیشی برگزاری مسابقات کشتی کارگران کشور با بیان اینکه این دوره از مسابقات در آبان ماه سالجاری در استان برگزار می شود، اظهار داشت: مسابقات کشتی قهرمانی کارگران کشور با از 15 لغایت 19 آبان ماه سالجاری در سالن ورزشی شهید چاغروند خرم آباد با حضور کشتی گیران کارگر سراسر کشور برگزار می شود.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان افزود: این دوره از مسابقات به مناسبت یادوراه شهدای کارگر استان و شهید شاخص ابراهیم هادی با مشارکت هیئت ورزش کارگری، اداره کل ورزش و جوانان، هیئت کشتی استان و دیگر ارگانهای استان برگزار خواهد شد.

وی به همکاری و هماهنگی همه دستگاه های اجرایی و نهادهای مردمی در بهتر برگزار کردن این دوره از مسایقات تاکید کرد و گفت: توسعه فرهنگ ورزش کارگری در واحدهای اقتصادی مهمترین راه ایجاد نشاط و انگیزه در کارگران و به ویژه بهره وری و رونق تولید خواهد بود که این مقوله مهم باید در بنگاه های اقتصادی نهادینه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات کشتی قهرمانی کارگران کشور به میزبانی خرم آباد برگزار می شود

مسابقات کشتی قهرمانی کارگران کشور به میزبانی خرم آباد برگزار می شود