مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مهر 1401 ساعت 15:472022-10-21ورزشي

نتایج نخستین دوره مسابقات آزاد مهارت فرش کشور در گلستان اعلام شد


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان گفت: برای نخستین بار مسابقات آزاد مهارت فرش کشور در گلستان برگزار و نتایج آن اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، حمزه گرایلو مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نخستین مسابقات آزاد مهارت فرش کشور با هدف شناسایی استعدادهای مهارتی در حوزه فرش از 26 الی 28 مهرماه در شهرستان بندرترکمن به میزبانی استان گلستان برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این مسابقات 46 نفر از هنرمندان حوزه فرش کشور از 17 استان کشور به همراه کمیته داوران شامل اساتید برجسته کشوری حضور داشتند.

مدیرکل اموزش فنی و حرفه ای گلستان خاطرنشان کرد: طی مراسم اختتامیه نفرات برتر این مسابقات در رشته های بافت فرش و طراحی نقشه فرش معرفی شدند.

در رشته بافت فرش بی بی خدیجه بازیار از گلستان، شهین شهریاری از استان فارس، و ملیحه کرد پنبه چوله از استان مازندران به ترتیب مقام نخست تا سوم را کسب کردند.

وی بیان کرد: در رشته طراحی نقشه فرش نیز محسن مومنی از استان اصفهان رتبه نخست، محدثه محمدی از مازندران مقام دوم و شهین دهکردی از استان چهارمحال و بختیاری مقام سوم را از ان خود کردند.

گرایلو گفت: تلاش داریم تا چنین مسابقاتی را هرساله در استان گلستان برگزار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج نخستین دوره مسابقات آزاد مهارت فرش کشور در گلستان اعلام شد

نتایج نخستین دوره مسابقات آزاد مهارت فرش کشور در گلستان اعلام شد