مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مهر 1401 ساعت 13:322022-10-21اقتصادي

روند فعلی وزارت راه وشهرسازی، مشکل مسکن را برطرف نمی کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سید کاظم دلخوش امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وضعیت استخدامی در کشور باید به یک ساماندهی مناسب برسد، اظهار کرد: یکی از اهداف مجلس شورای اسلامی، ساماندهی وضعیت استخدامی کشور است لذا به این منظور وضعیت استخدام 130 هزار نفر ساماندهی شده و سایر افراد نیز در دست بررسی است.

  وی با اشاره به دلایل شکاف در قانون استخدامی کشور گفت: نوسانات قیمت و ایجاد ناترازی در دریافتی کارکنان دولت باعث شد که قانون مربوطه دچار شکاف و مشکل شود، لذا به این منظور مجلس، دولت را موظف به ارائه لایحه اصلاحی کرده و مقرر شد که افزایش حقوق یک میلیون تومانی برای کارکنان و 900 هزار تومانی برای بازنشستگان اعمال شود.

  سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم توجه به ایجاد ثبات قیمت در بازار بیان کرد: بررسی های به عمل آمده، نشان می دهد مردم دنبال افزایش حقوق نیستند بلکه به دنبال ایجاد ثبات در قیمت ها هستند که دولت باید به این امر توجه جدی کند.

  دلخوش با بیان اینکه اقدامات صورت گرفته در وزارت راه وشهرسازی، مشکل مسکن مردم را برطرف نمی کند، افزود: دولت متعهد شده بود در مدت زمان چهار سال، چهار میلیون مسکن بسازد لذا برای تحقق این هدف باید تغییراتی در وزارت مسکن اعمال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند فعلی وزارت راه وشهرسازی، مشکل مسکن را برطرف نمی کند

روند فعلی وزارت راه وشهرسازی، مشکل مسکن را برطرف نمی کند