مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مهر 1401 ساعت 13:072022-10-21سياسي

8 واکسن حوزه طیور در پژوهشکده شمال آماده تولید است


رییس پژوهشکده شمال مرکز انستیتو پاستور ایران با اشاره به لزوم حل مشکلات مجوز 8 واکسن آماده تولید حوزه طیور، گفت: مشکلات 10 ساله ایجاد مرکز رایانش زیستی در پژوهشکده شمال پاستور باید گره گشایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، محسن آسوری صبح امروز در نشست اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: پژوهشکده شمال مرکز مطرح شد.

وی افزود: حدود هشت ماه است که هشت واکسن حوزه طیور را آماده تولید داریم که در قالب مرکز رشد و دانش بنیان بوده ولی در اخذ مجوزها دچار مشکل هستیم.

آسوری با بیان اینکه برای کسب مجوز تولید واکسن در استان مازندران چالش داریم، بیان کرد: از کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی برای گره گشایی درخواست کمک شده است.

رییس پژوهشکده شمال مرکز انستیتو پاستور ایران با اشاره به دنبال کردن 10 ساله بحث ملی رایانش زیستی، اضافه کرد: مرکز رایانش زیستی، تجزیه و تحلیل داده های ژنتیکی که از دستاوردهای بزرگی است که در حوزه سلامت و پزشکی باعث بحث پزشکی شخصی سازی شده و کاربردهای زیادی در حوزه دامپزشکی و کشاورزی دارد.

وی با اعلام اینکه معاون رییس جمهور وقت و وزاری دولت در آن زمان رایانش زیستی در پژوهشکده شمال مرکز انستیتو پاستور ایران تأیید کرده بودند و مراحل اداری اخذ بودجه نیز طی شد، گفت: از کمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 واکسن حوزه طیور در پژوهشکده شمال آماده تولید است

8 واکسن حوزه طیور در پژوهشکده شمال آماده تولید است