مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مهر 1401 ساعت 11:572022-10-21اقتصادي

کاهش 40 درصدی مصرف نان فانتزی/ فروش ساندویچ با لواش


در تهران حدود 650 واحد نانوایی فانتزی فعال است که بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای که به دست اتحادیه رسیده، حدود 25 واحد صنفی فعالیت خود را متوقف کردند.

- رییس اتحادیه نانوایان حجیم خاطر نشان کرد: بعد از افزایش نرخ نان فانتزی گزارش هایی مبنی بر فروش ساندویج با نان سنتی و لواش در برخی مناطق تهران و شهرستان ها به دست ما رسید؛ اما مردم تمایل دارند که این خوراک ها را نان فانتزی مصرف کنند و به نظر می رسد این نحوه فروش موقتی باشد.

محمدجواد کرمی در گفت وگو با ایلنا، از کاهش 40 درصدی مصرف نان فانتزی خبر داد و افزود: مردم به قیمت نان فانتزی عادت کردند اما همچنان کاهش تقاضا و تولید در این بخش وجود دارد.

وی با بیان اینکه بعد از افزایش نرخ نان فانتزی اغذیه فروشان با نان سنتی اقدام بفروش ساندویج می کردند، تصریح کرد: بعد از افزایش نرخ نان فانتزی گزارش هایی مبنی بر فروش ساندویج با نان سنتی و لواش در برخی مناطق تهران و شهرستان ها به دست ما رسید؛ اما مردم تمایل دارند که این خوراک ها را نان فانتزی سرو کند و به نظر می رسد این نحوه فروش موقتی باشد.

این فعال صنفی ادامه داد: فعالان نان فانتزی خواهان یارانه یکسان به همه تولیدکنندگان نان هستند و این سیاست وزارت کشاورزی که یک بخش را جدا کرد با قانون ششم برنامه توسعه مغایرت داشت چراکه در این برنامه سخن از حمایت نان های ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 40 درصدی مصرف نان فانتزی/ فروش ساندویچ با لواش

کاهش 40 درصدی مصرف نان فانتزی/ فروش ساندویچ با لواش