مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مهر 1401 ساعت 10:122022-10-21اقتصادي

قطع 4 روزه گاز در ایرانشهر برای برقراری گاز خاش


معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: گاز این شهر به منظور برقراری جریان گاز در شهرهای خاش و میرجاوه از یکم آبان به مدت چها روز قطه خواهد شد و در این زمینه تدابیری برای توزیع نان و سوخت در این شهر اتخاذ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، علی شعبانی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: بدنبال قطع گاز در ایرانشهر گاز خانگی، پمپ های سی ان جی، نانوایی ها و مراکزی که به صورت اضطراری نیازمند گاز هستند مقداری دچار اختلال خواهند بود که در این راستا اطلاع رسانی صورت گرفته تا تدابیر لازم پیش از قطع موقت گاز اندیشیده شود.

وی با اشاره به اینکه 106 نانوایی فعال در شهر ایرانشهر وجود دارد که فعالیت آنها وابسته به گاز است، خاطرنشان کرد: در خصوص نانوایی ها برنامه ریزی شده تا 12 نانوایی با سوخت فسیلی فعال باشد.

فرماندار ایرانشهر ادامه داد: علاوه بر این 22 نانوایی روستایی در روستاهای نزدیک شهر هم پخت اضافه خواهند داشت و مقرر شده هر کدام روزانه 500 نان تحویل دهند تا در نانوایی های غیرفعال به صورت بسته بندی شده به مردم عرضه شود.

وی بیان کرد: همچنین با توجه به اینکه گاز شهر بمپور که در نزدیکی ایرانشهر قرار دارد قطع نمی شود، مقرر شده نانوایی های این شهر به صورت شبانه روزی پخت داشته باشند تا کمبودی ایجاد نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع 4 روزه گاز در ایرانشهر برای برقراری گاز خاش

قطع 4 روزه گاز در ایرانشهر برای برقراری گاز خاش