مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مهر 1401 ساعت 18:172022-10-20سياسي

اختصاص 13 میلیارد تومان برای انجام اقدامات آبخیزداری در شهرستان بروجن


نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال 13 میلیارد تومان برای ساخت 11 بند و مطالعات آبخیزداری در این شهرستان اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام امیرقلی جعفری در نشست جمع بندی مصوبات سفر معاون وزیرجهادکشاورزی و هیئت همراه به چهارمحال و بختیاری در بروجن گفت: امسال 13 میلیارد تومان برای ساخت 11 بند و مطالعات آبخیزداری در این شهرستان اختصاص یافته است.

نماینده مردم ادامه داد: این شهرستان پیشانی خشکسالی چهارمحال و بختیاری است در حالی که در آمایش سرزمینی استان توسعه کشاورزی و دامپروری به عنوان بزرگترین پتانسیل مطرح شده است.

وی افزود: ما محدودیت آب داریم باید تدبیری اندیشیده شود تا به سمت کشت های گلخانه ای حرکت کنیم.

جعفری اضافه کرد: شهرستان بروجن در یک مسیر ترانزیتی قرار گرفته و به لحاظ اقلیمی شرایط ویژه ای برای انبارداری میوه و احداث سردخانه های بزرگ دارد.

وی عنوان کرد: برای مجتمع های گلخانه های در حال ساخت نیاز مبرم به تأمین زیرساخت هایی مانند گاز داریم که عنایت ویژه مسئولان را در این خصوص می طلبد.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: علاوه بر اعتبارات سفر ریاست جمهوری به چهارمحال و بختیاری برای شهرستان اعتبارات دیگری در این سفر مصوب شده است که باید مورد پیگیری مسئولان است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 13 میلیارد تومان برای انجام اقدامات آبخیزداری در شهرستان بروجن

اختصاص 13 میلیارد تومان برای انجام اقدامات آبخیزداری در شهرستان بروجن