مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مهر 1401 ساعت 10:522022-10-20ورزشي

نام یک بانوی شهیده زینت بخش خیابانی در کرمان می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، عبدالرضاشیخ شعاعی معاون شهردار و سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان در رابطه با نام گذاری خیابانی به نام شهیده زن در استان گفت: در ابتدا در استان کرمان دلسوزان و خانواده های شهدا و افراد پیگیر این موضوع، موجب شدند که درخواست در کمیته معاون شهرداری مطرح شود.

وی توضیح داد: طرح نام گذاری به نام شهیده زهرا حسنی سعدی از شهدای هواپیمایی اوکراین مصوب شد که حدفاصل خیابان خواجو تا بلوار شهید صدوقی (جاده تهران) نام گذاری شود.

شیخ شعاعی تصریح کرد: این مصوبه در شورای شهر کرمان مطرح و مانند همه مصوبات تصویب شده برای کمیته طرف قرار داد ارسال شده که روند کار پیگیری شود.

معاون فرهنگی شهرداری کرمان با اشاره به اینکه ما برای زنان شهیده نتوانسته ایم آن طور که باید کاری انجام دهیم ادامه داد: به زنان شهیده در کرمان در حد قد و قامت استان پرداخته نشده است و جای کار دارد به این مسأله پرداخته شود.

شیخ شعاعی با بیان اینکه شهرستان های دیگر استان هم می توانند با ارائه پیشنهاد در شورای فرهنگی شهرستان خود این کار را انجام دهند، افزود: اجرا کردن این کار می تواند مشوقی باشد برای سایر شهرستان ها که از نام شهیده های بزرگی که در شهرستان خود هست استفاده کنند که مردم  و نسل جوان بزرگی این زنان رافراموش نکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام یک بانوی شهیده زینت بخش خیابانی در کرمان می شود

نام یک بانوی شهیده زینت بخش خیابانی در کرمان می شود