مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مهر 1401 ساعت 09:222022-10-20پزشكي

17 تخت به تخت های روانپزشکی خراسان شمالی افزوده شد


سرپرست معاونت درمان علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در یکسال عملکرد دولت سیزدهم، با هدف رفع کمبودهای بخش درمان، 17 تخت به تخت های روانپزشکی در مرکز استان افزوده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، علی عفتی زاده سرپرست معاونت درمان علوم پزشکی استان اظهار کرد: در یکسال عملکرد دولت سیزدهم، با هدف رفع کمبودهای بخش درمان، 17 تخت به تخت های روانپزشکی در مرکز استان افزوده شد.

وی گفت: تا پیش از این تنها 49 تخت روانپزشکی برای ارائه خدمات درمانی به بیماران اعصاب و روان در بیمارستان امام رضا(ع) بجنورد فعال بود.

سرپرست معاونت درمان علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: این بیمارستان بخش های مختلفی همچون بخش اعصاب و روان دارد که تاکنون به آن کمتر توجه شده بود در حالی این بخش نیازمند توجه بیشتری است.

عفتی زاده با بیان اینکه تکمیل تجهیزات خدماتی و درمانی همواره از دغدغه های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی است، ادامه داد: در سالجاری سه دستگاه سی پی آر، 2 دستگاه ام آر آی،  و یک دستگاه سی اتی اسکن برای بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد، بیمارستان امام علی(ع) بجنورد و بیمارستان و آیت الله هاشمی رفسنجانی شیروان از محل وام بانک جهانی تهیه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 تخت به تخت های روانپزشکی خراسان شمالی افزوده شد

17 تخت به تخت های روانپزشکی خراسان شمالی افزوده شد