مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 20:422022-10-19اجتماعي

بهره گیری از ظرفیت پهپادها برای کنترل مرزها/ صدور پروانه گذر مرزی الکترونیکی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تایباد، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بازدید از مرزهای شرقی خراسان رضوی در دستی و با مراجعه حضوری متقاضیان انجام می شد که اکنون این فرایند، الکترونیکی انجام می شود.

وی با بیان اینکه پروانه گذر مرزی برای اتباع ایرانی و کشورهای همسایه صادر می شود، بیان کرد: مردم می توانند با مراجعه به سامانه پلیس من نسبت به صدور این پروانه بدون پرداخت وجه اقدام کنند.

فرمانده مرزبانی کشور در خصوص انسداد مرزها اذعان کرد: در کارگروه ویژه مرز با حضور وزیر کشور جلسات متعددی برگزار و طرح های مختلفی در همین رابطه ارائه شد که مورد قبول قرار گرفتند.

سردار گودرزی با بیان اینکه یک سوم اعتبار دولت برای انسداد مرزها محقق شده است؛ افزود: طرح های انسدادی مبتنی بر نوع مرز اعم از خشکی، آبی، دریاچه ای، رودخانه ای و کوهستانی توسط کارشناسان مرزبانی ارائه شده که به محض وصول اعتبارات، کار اجرایی آغاز می شود.

مقام عالی مرزبانی کشور تصریح کرد: هدف از انسداد مرزها، عدم ورود افراد به صورت غیرقانونی به کشور است که این مهم با استفاده از حسگرها، پهپادها، سامانه های الکترونیکی و اپتیکی، دیوارکشی و فنس کشی انجام خواهد شد و در کنار آنها، اشتغالی هم برای مردم محلی خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از ظرفیت پهپادها برای کنترل مرزها/ صدور پروانه گذر مرزی الکترونیکی شد

بهره گیری از ظرفیت پهپادها برای کنترل مرزها/ صدور پروانه گذر مرزی الکترونیکی شد