مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 18:322022-10-19سياسي

اصلاح آیین نامه اجرایی آموزشگاه های رانندگی


هیئت وزیران با اصلاح یک ماده از آیین نامه اجرایی آموزشگاه های رانندگی درخصوص شرایط فعالیت مؤسس و مدیر آموزشگاه های مذکور موافقت کرد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، هیئت وزیران در جلسه صبح امروز خود به ریاست حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی، با اصلاح یک ماده از آیین نامه اجرایی آموزشگاه های رانندگی در خصوص شرایط فعالیت مؤسس و مدیر آموزشگاه های مذکور موافقت کرد.

هیئت وزیران در راستای سهولت کسب و کار و تمدید مجوز برای دارندگان پروانه آموزشگاه های رانندگی، مصوب کرد شرط دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم برای مؤسس و حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی برای مدیر آموزشگاه های رانندگی، صرفاً برای آن دسته از آموزشگاه هایی که پس از ابلاغ این آیین نامه پروانه تأسیس اخذ کرده اند، معتبر خواهد بود.

مجوز واگذاری اراضی در اختیار وزارت راه و شهرسازی برای تأمین هزینه های مورد نیاز تعدادی از پروژه های آزادراهی کشور با تصویب هیئت وزیران، به وزارت راه و شهرسازی (سازمان ملی زمین و مسکن) اجازه داده شد تا سقف مبلغ 30 هزار میلیارد ریال به ارزش کارشناسی روز، از اراضی در اختیار این وزارتخانه جهت تأمین بخشی از هزینه های احداث پروژه آزادراه های تهران- شمال، اصفهان- شیراز، حرم تا حرم، اراک- خرم‎آباد را در چارچوب قوانین و مقررات مربوط در اختیار شرکت مادر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح آیین نامه اجرایی آموزشگاه های رانندگی

اصلاح آیین نامه اجرایی آموزشگاه های رانندگی