مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 17:222022-10-19سياسي

فرزند شهید مشکینی: کسانی برای ایران دلسوزی می کنند که جرم و جنایتشان فراموش نمی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، محمد مشکینی فرزند معلم شهید سلطانعلی مشکینی با اشاره به حوادث اخیر کشور اظهار کرد: کسانی این روزها برای مردم ایران دایه عزیزتر از مادر شدند که 8 سال اسپانسر و تامین کننده مهمات برای کشتار و قتل عام این مردم بودند.

وی گفت: آنهایی برای مردم ایران دایه عزیزتر از مادر شدند و قصد دارند اینترنت ماهواره ای برای ملت ایران فراهم کنند که به بهانه تحریم حاضر نبودند واکسن کرونا به ما بدهند.

این فرزند شهید بیان کرد: کشورهایی برای مردم این سرزمین دایه مهربان تر از مادر شدند که به بیماران پروانه ای ما دارو ندادند و باعث مرگ این عزیزان شدند، گروهک هایی این روزها برای ملت ایران دل می سوزانند که قتل و کشتار و جنایت های آنها فراموش نمی شود.

مشکینی به پیشرفت های جمهوری اسلامی در چهار دهه اشاره و عنوان کرد: قبل از انقلاب و سال های 60 و 70 پزشکان هندی و پاکستانی مردم را درمان می کردند اما طی سال های اخیر شاهد  توریست درمانی و حضور بیمارانی از  خارج کشور هستیم که ایران را برای درمان انتخاب می کنند.

وی با اشاره به هجمه علیه در دست دارد و می خواهد اموال عمومی را آتش بزند می ایستد بسیج بد می شود.

فرزند شهید مشکینی با اشاره به اینکه ایران اسلامی طی این سال ها به درخت تنومندی تبدیل شده است، ادامه داد:  منکر مشکلات کشور ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرزند شهید مشکینی: کسانی برای ایران دلسوزی می کنند که جرم و جنایتشان فراموش نمی شود

فرزند شهید مشکینی: کسانی برای ایران دلسوزی می کنند که جرم و جنایتشان فراموش نمی شود