مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 15:472022-10-19فرهنگي

چراغ بزم «فیلم کوتاه» در «ملت» روشن شد/ فرصت صله رحم سینمادوستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پردیس سینمایی «ملت» تهران از امروز چهارشنبه 27 مهرماه میزبان برگزاری سی ونهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، - چراغ بزم فیلم کوتاه در ملت روشن شد/ فرصت صله رحم سینمادوستان سی ونهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران از امروز و با آغاز اکران فیلم های راه یافته به این رویداد در پریس سینمایی ملت به صورت رسمی کلید خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پردیس سینمایی ملت تهران از امروز چهارشنبه 27 مهرماه میزبان برگزاری سی ونهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، به عنوان یکی از مهمترین رویداد های سینمایی کشور خواهد بود.

آیین افتتاحیه این دوره از جشنواره به سنت هر ساله و به دور از زرق و برق های مرسوم و بسیار مختصر برگزار شد و طی آن مهدی آذرپندار دبیر جشنواره به فیلمسازان و مخاطبان خیرمقدم گفت.

در این مراسم که در آغاز اولین سانس اکران فیلم های بخش مسابقه ملی این رویداد برگزار شد، آذرپندار خطاب به مخاطبان حاضر در سالن گفت: فقط آمدم تا به شما خیر مقدم بگوییم که تشریف آوردید.

حالا سال فیلم کوتاه را تحویل کردید و امیدوارم آیین صله رحم اهالی فیلم کوتاه به خوبی برگزار شود و قهر از خانواده فیلم کوتاه دور باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چراغ بزم «فیلم کوتاه» در «ملت» روشن شد/ فرصت صله رحم سینمادوستان

چراغ بزم «فیلم کوتاه» در «ملت» روشن شد/ فرصت صله رحم سینمادوستان