مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 09:172022-10-19اجتماعي

آمادگی راهداری اردبیل برای فصل سرما/ 15 هزار تُن ماسه و نمک انبار شده است


15 هزار تن ماسه و نمک در انبارهای راهدارخانه های استان ذخیره شده است.

-  آیدین هاشمی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگرازی فارس در اردبیل اظهار کرد: انجام عملیات راهداری زمستانی را در فصول سرما و بارش از وظایف و ماموریت های مهم راهداران در محورهای مواصلاتی است.

   وی افزود: با هدف انجام تمهیدات لازم و آمادگی برای انجام این وظیفه خطیر راهداری استان اردبیل نسبت به تهیه و انبار 15 هزار تن ماسه و نمک اقدام کرده است.

  معاون راهداری استان اردبیل تصریح کرد: راهداران در 26 راهدارخانه ثابت و سیار و گردنه های برفگیر با تجهیزات کامل به صورت شبانه روزی در خدمت مردم خواهند بود.

  232هزار متر مربع از راه های روستایی اردبیل لکه گیری شده است هاشمی بیان کرد: در جهت ارتقای ایمنی راه ها 232 هزار متر مربع از راه های اصلی، فرعی و روستایی استان در 6 ماه گذشته لکه گیری شده است.

وی با بیان این که طی 6 ماه گذشته سال جاری راهداران 90 کیلومتر از راه های استان را روکش آسفالت کرده اند ادامه داد: در این مدت 43هزار متر مربع قشر رگلاژی در محورهای مواصلاتی استان اجرا شده است.

  معاون راهداری استان اردبیل از انجام 104 هزار متر مکعب عملیات شن ریزی در راه های شنی و شانه راه های استان اردبیل خبر داد و گفت: راهداران 25هزار متر از راه های آسفالته استان را در 6 ماهه گذشته درز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی راهداری اردبیل برای فصل سرما/ 15 هزار تُن ماسه و نمک انبار شده است

آمادگی راهداری اردبیل برای فصل سرما/ 15 هزار تُن ماسه و نمک انبار شده است