مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 09:072022-10-19سياسي

مهدی بخشی دادستان کرمان شد


مهدی بخشی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب کرمان معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، صبح امروز و با حضور دادستان کل کشور مهدی بخشی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب کرمان معرفی شد و از خدمات دادخدا سالاری دادستان سابق تجلیل به عمل آمد.

رییس کل دادگستری استان کرمان در این آیین اظهار داشت: سالاری دادستان سابق کرمان در حدود 8 سال دوران مسؤولیت خود با روحیه جهادی، یسیجی، پرتلاش و کم ادعا خدمات فراوان و ارزشمندی را به دستگاه قضایی استان کرمان ارائه داد.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی از آشنایی و رفاقت دیرینه سالاری دادستان سابق کرمان با شهید سردار حاج قاسم سلیمانی سخن به میان آورد و ادامه داد: سالاری از روحیه شهید سلیمانی تاثیر گرفته و تفکرات و منش و رفتار شهید سلیمانی در روحیه سالاری هم تاثیر گذاشته است و شخصیت سالاری نشات گرفته از شخصیت آن شهید بزرگوار است.

وی با اشاره به اینکه بخشی دادستان جدید کرمان نیز از همکاران خوب و با دانش و علم فراوان ماست، ابراز داشت: بخشی نیز با روحیه جهادی این مسؤولیت را به دست می گیرد.

امام جمعه کرمان هم در سخنانی اظهار کرد: دستگاه قضا به عنوان کانون آرامش و پشتوانه مظلومان و کسانی است که به هر دلیل احساس می کنند کسی به حق آنها تجاوزی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدی بخشی دادستان کرمان شد

مهدی بخشی دادستان کرمان شد