مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 18:422022-10-18سياسي

خاطرات رزمندگان لشکر 10 منتشر می شود/ تشکیل مجمع با 9 کمیته و 8 قرارگاه


سردار علی فضلی جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت وگو با خبرنگار فارس در تهران با اشاره به فرامین مهم مقام معظم رهبری در طول سال های گذشته، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب 24 سال پیش در جمع نیروهای لشکر10 نسبت به نفاق و نقش عوام و خواص سخنان مهمی بیان کردند و پس از آن نیز همواره تاکید داشته اند که مراقب خط نفاق باشیم.

وی با اشاره به غفلت برخی مسؤولان در موضوعات فرهنگی و جهاد تبیین گفت: در طول این سال ها اگر به بیانات مقام معظم رهبری در همه ابعاد آن پرداخته می شد، فتنه های اخیری که شاهد هستیم، به این شکل اتفاق نمی افتاد.

جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه ادامه داد: در همین راستا احساس تکلیف کردیم و در نهایت بر آن شدیم که اقدام مهمی را به عنوان تکلیفی که حضرت آیت الله امام خامنه ای به دفعات به آن تاکید کرده اند، عملیاتی کنیم.

سردار فضلی تصریح کرد: به همین منظور مجمعی از رزمندگان لشکر10 سیدالشهدا(ع)، شامل سپاه امام حسن(ع) و سپاه سیدالشهدا(ع) و جمعی از فرماندهان، رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس و همچنین افرادی که در مقابل فتنه ها و حوادث سال های اخیر نقش داشته اند، تشکیل دادیم.

وی اضافه کرد: این مجمع شامل 9 کمیته و 8 قرارگاه است که تحلیل نبرد دوران دفاع مقدس و حوادث سال های اخیر را انجام می دهند و خوشبختان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطرات رزمندگان لشکر 10 منتشر می شود/ تشکیل مجمع با 9 کمیته و 8 قرارگاه

خاطرات رزمندگان لشکر 10 منتشر می شود/ تشکیل مجمع با 9 کمیته و 8 قرارگاه