مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 17:522022-10-18سياسي

دسیسه های دشمنان را برای جوانان آشکار سازیم /رزمایش ارس نمایش قدرت بازدارندگی است


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: یکی از وظایف مهم روحانیت خصوصاً ائمه جمعه در راستای تحقق جهاد تبیین، تشریح و تبیین دستاوردهای مهم نظام برای آگاه سازی اقشار جوان و نوجوان است و باید تلاش کنیم تا دسیسه ها و توطئه های دشمنان را برای جوانان آشکار سازیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، آیت الله دری نجف آبادی ظهر امروز سه شنبه 26 مهرماه در همایش ائمه جمعه استان مرکزی که به میزبانی ساوه در امامزاده سید اسحاق برگزار شد گفت: امامان جمعه به واسطه اینکه نمایندگان مقام معظم رهبری در شهرها هستند نقش مؤثر و بسزایی در صیانت از ارزش های نظام مقدس اسلامی و آرمان های امام راحل دارند.

وی با بیان اینکه ارکان اصلی است و باید تلاش کنیم تا دسیسه ها و توطئه های دشمنان را برای جوانان آشکار سازیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه با بیان اینکه ائمه جمعه باید به مسائل روز کشور و جهان آگاه باشند گفت: امام جمعه زبان گویای مردم است و باید توان تحلیل و تبیین نیازها و مسائل مختلف مردم را در نماز جمعه و تریبون های دیگر داشته باشد لذا این مهم با تسلط به وقایع روز میسر خواهد شد.

دری نجف آبادی اضافه کرد: دشمنان در حال فعالیت و پیاده سازی نقشه های خود همچون 4 دهه گذشته علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و بی ثباتی و بروز جنگ داخلی برای اهداف شوم خود هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسیسه های دشمنان را برای جوانان آشکار سازیم /رزمایش ارس نمایش قدرت بازدارندگی است

دسیسه های دشمنان را برای جوانان آشکار سازیم /رزمایش ارس نمایش قدرت بازدارندگی است