مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 17:072022-10-18سياسي

کار تشکیلاتی در هرکاری کلید موفقیت است


رییس انجمن علمی انقلاب اسلامی گفت: یک انسان هرچقدر هم فرهیخته و اهل مطالعه باشد و صاحب ایده، انگیزه، جسارت و قوت باشد، اما اگر به تنهایی وارد یک عرصه شود، - به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام ابراهیم کلانتری در دیدار با اعضای انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز، ضمن تاکید بر اهمیت تشکل ها در تبیین و پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: هیچ کار اساسی و بنیادی موفق در حوزه های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی، مگر در سایه یک تشکل قوی و یک جمع مومن انقلابی به تمام معنا، اتفاق نمی افتد.

وی گفت: خاصیت اول یک تشکل این است که خود، عضو را تربیت می کند و رشد و معرفت می دهد و نحوه مدیریت کار جمعی، گذشت و ایثار را به فرد آموزش می دهد که بسیار حائز اهمیت است.

کلانتری گفت: در دنیای امروز، هیچ کاری بدون تشکل پیش نمی رود، نه فقط کار های سیاسی و فرهنگی، حتی امور اقتصادی نیز بدون وجود تشکل ها پیش نمی رود، موفق ترین بنگا های اقتصادی در سطح بین الملل، آن هایی هستند که یک تشکل موفق را دارا هستند.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: یک انسان هرچقدر هم فرهیخته و اهل مطالعه باشد و صاحب ایده، انگیزه، جسارت و قوت باشد، اما اگر به تنهایی وارد یک عرصه شود، توفیق چندانی نخواهد داشت، اما اگر این فرد در قالب یک تشکیلات منظم و قاعده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار تشکیلاتی در هرکاری کلید موفقیت است

کار تشکیلاتی در هرکاری کلید موفقیت است