مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 14:422022-10-18سياسي

شرکت های خلاق برای آشنایی با حقوق خود قانون جدید را مطالعه کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بهروز محبی نجم آبادی نماینده مردم در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه سبزوار با بیان اینکه تصویب قانون جهش تولید دانش بنیان یکی از دلایلی است که باعث توجه ویژه مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مردم .

- یک نماینده مجلس گفت: شرکت های خلاق و دانش بنیان باید قانون جهش تولید دانش بنیان را مطالعه کنند تا به حقوق خود اشراف بیشتری داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بهروز محبی نجم آبادی نماینده مردم در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه سبزوار با بیان اینکه تصویب قانون جهش تولید دانش بنیان یکی از دلایلی است که باعث توجه ویژه مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مردم به زیست بوم صنایع نرم و خلاق و اقتصاد دانش بنیان شده، گفت: در این قانون شورای راهبردی تعریف شده است که ریاست آن برعهده رییس محترم جمهوری و نائب رییسی آن نیز با معاون علمی و فناوری رییس جمهوری است.

وی افزود: 4 نفر از نمایندگان مجلس نیز در این شورا حضور دارند.

تلاش شد تا در این قانون، سیستم مالی و بانکی کشور، دستگاه ها، وزارتخانه ها و نهاد های مسئول درگیر شوند و چتر حمایتی گسترده تری در اختیار شرکت های خلاق و دانش بنیان قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های خلاق برای آشنایی با حقوق خود قانون جدید را مطالعه کنند

شرکت های خلاق برای آشنایی با حقوق خود قانون جدید را مطالعه کنند