مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 14:172022-10-18سياسي

سریع تر فضا را برای گفت وگوی جریانات مختلف دانشجویی آماده کنیم


مسئول سیاسی اسبق بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران بزرگ گفت: برای زنده کردن مجدد فضای کرسی های آزاداندیشی و گفت وگوها، هرچند دیر شده اما تنها راه همین است و باید هرچه سریعتر فضا را برای گفت وگو جریانات مختلف دانشجویی آماده کنیم.

- مجتبی ثابتی مسئول سیاسی اسبق در دیدار دانشجویان در سال 88، نسخه شفابخشی ارائه کردند و فرمودند که پاسخ این مطالبات در کف خیابان نیست و رسیدن به سوالات طرفین، باید در دانشگاه ها صورت بگیرد.

ثابتی ادامه داد: فراتر از آن حضرت آقا در سطح اساتید و نخبگان، کرسی های نظریه پردازی را مطرح کردند؛ متاسفانه این عوامل علی رغم اینکه در یکی دو سال بعد از فتنه 88 انجام شد، احساس بر استغنای آن شد و مدیران فرهنگی دانشگاه ها، جریانات دانشجویی و طیف های مختلف سیاسی، بعد از سال 90-91 متاسفانه به تغافل رفتند و مسئله کرسی های آزاداندیشی را آنچنان که باید و شاید لحاظ نکردند.

وی با بیان اینکه متاسفانه کرسی های اندیشی مدت ها به عنوان مسئله اول در سطح دانشگاه دانسته نمی شد، گفت: این در شرایطی است که حضرت آقا یکی از ماموریت های مهم دانشجو و استاد را کرسی های آزاد اندیشی عنوان کردند؛ ما که در اواخر دهه 80 و دهه 90 فعالیت دانشجویی داشتیم، می دیدیم که حقیقتاً بسیاری از سوء تفاهم ها، جدایی ها، اختلاف ها و افتراق ها که از قبل وجود داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریع تر فضا را برای گفت وگوی جریانات مختلف دانشجویی آماده کنیم

سریع تر فضا را برای گفت وگوی جریانات مختلف دانشجویی آماده کنیم