مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 12:572022-10-18سياسي

تذکرات شفاهی نمایندگان مجلس/ از بیکاری در کردستان تا متروی هشتگرد به قزوین


معضل بیکاری در کردستان و ضرورت توجه وزارت راه به لزوم احداث متروی هشتگرد به قزوین، مهم ترین محورهای تذکرات شفاهی امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سیدمهدی فرشادان در نماینده مردم سنندج  در تذکر شفاهی خود عنوان کرد: به دنبال حوادث اخیر کشور در چنین نقطه عطفی، رهبر معظم انقلاب فرمودند: قوم کرد یکی از پیشرفته ترین اقوام ایرانی و علاقمند به میهن، اسلام و نظام هستند.

نماینده مردم سنندج و دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی افزود: چه کسانی مخاطب این سخن هستند، فقط کردها مسئولین کشوری و لشکری و یا افکار عمومی؟ بدون تردید این تعبیر در نوع خود حامل پیام مهم خطاب به ملت ایران و مسئولان نظام است.

رهبری با این تعبیر به موقع به درستی تایید کردند که روح تمدن پیشرفته ی کردها هرگز با اغتشاشات همسو هماهنگ نیست و به حق کردها در طول تاریخ آشوبگر نبوده و نیستند.

وی ادامه داد: اما باید آسیب شناسی کرد چرا در روزهای اخیر بخشی از جامعه و فرزندان ملت را التهاب و ناآرامی دربرگرفت.

و عده ای مخالف و عده ای معاند آب به آسیاب دشمنان نظام و انقلاب ریختند و برخی هم در صدد برآمدند که جامعه را دو قطبی کنند، اینجا بود که رهبر انقلاب همزمان با اعتراضات و اغتشاشات از کردها به عنوان پیشرفته ترین مردمان ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکرات شفاهی نمایندگان مجلس/ از بیکاری در کردستان تا متروی هشتگرد به قزوین

تذکرات شفاهی نمایندگان مجلس/ از بیکاری در کردستان تا متروی هشتگرد به قزوین