مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 10:572022-10-18سياسي

دادگستری البرز: 65 درصد بازداشت شدگان اغتشاشات البرز با قرار تأمین آزاد شده اند


با توجه به دستورات رییس قوه قضاییه، وضعیت بازداشتی ها در دو وضعیت بی گناه یا کم گناه و افراد دارای اقدامات مجرمانه مورد بررسی قرار گرفت و به معاون پرونده های خاص دادگستری کل استان در خصوص رسیدگی دقیق و تفکیک متهمان بر این اساس ماموریت داده شد.

- با توجه به دستورات رییس قوه قضاییه، وضعیت بازداشتی ها در دو وضعیت بی گناه یا کم گناه و افراد دارای اقدامات مجرمانه مورد بررسی قرار گرفت و به معاون پرونده های خاص دادگستری کل استان در خصوص رسیدگی دقیق و تفکیک متهمان بر این اساس ماموریت داده شد.

رییس کل دادگستری استان البرز با حضور در ندامتگاه مرکزی کرج و ندامتگاه فردیس و بازدید از بند بازداشتی هایی که در اغتشاشات اخیر دستگیر شدند، گفت: تاکنون نزدیک به 65 درصد دستگیرشدگان با قرار تامین آزاد شده اند و پرونده سایر بازداشت شدگان نیز در حال بررسی است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از دادگستری البرز، حسین فاضلی هریکندی به همراه معاون نظارت بر زندان و اجرای احکام و تعدادی از دادستان های حوزه های قضایی دادگستری کل استان البرز با حضور در ندامتگاه مرکزی کرج و ندامتگاه فردیس از بند بازداشتی هایی که در اغتشاشات اخیر دستگیر شدند بازدید و از نزدیک در جریان پرونده و رسیدگی به وضعیت بازداشتی های اغتشاشات اخیر قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگستری البرز: 65 درصد بازداشت شدگان اغتشاشات البرز با قرار تأمین آزاد شده اند

دادگستری البرز: 65 درصد بازداشت شدگان اغتشاشات البرز با قرار تأمین آزاد شده اند