مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 09:572022-10-18حوادث

لیدرهای اغتشاشات اخیر در یزد شناسایی و برخی دستگیر شدند


سرهنگ محمدرضا مزیدی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد در گفت وگو با خبرتگار فارس اظهار کرد: در راستای ابلاغ مقام قضایی در خصوص برخورد قانونی با اغتشاشگران، پلیس با تمام ظرفیت پای کار امنیت شهروندان یزدی است و به هیچ عنوان با مخلان نظم و امنیت عمومی مماشات نخواهد کرد.

وی درخصوص اغتشاشات اخیر محلات فهادان و امام شهری یزد نیز افزود: مردم فهیم یزد به خوبی در محله تاریخی فهادان صف خود را از اغتشاشگران جدا کرده و اعلام کردند به هیچ عنوان ناآرامی های اخیر را تأیید و همراهی نمی کنند.

معاون اجتماعی فراجا در یزد افزود: طی چند روز گذشته تعداد محدودی از عناصر معاند سعی داشتند با ایجاد ناآرامی و اغتشاش در منطقه تاریخی یزد خرابکاری کنند که خوشبختانه قبل از اقدام جدی لیدرهای آنها توسط نیروهای اطلاعاتی شناسایی و با حضور به موقع پلیس دستگیر شدند.

سرهنگ مزیدی تصریح کرد: متأسفانه هیجانات آنی تحت تاثیر رسانه های بیگانه موجب شده برخی جوانان ونوجوان کم سن و سال در این تحرکات شرکت کنند که پلیس بر حسب وظیفه خود برای استقرار امنیت مجبور به برخورد با آن ها می شود.

وی با اشاره به ضرورت نقش آفرینی خانواده ها برای مراقبت از فرزندان خود به ویژه در شرایطی نظیر اغتشاشات اخیر، گفت: منافقین سعی می کنند با تحریک احساسات جوانان آنها را مجبور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیدرهای اغتشاشات اخیر در یزد شناسایی و برخی دستگیر شدند

لیدرهای اغتشاشات اخیر در یزد شناسایی و برخی دستگیر شدند