مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 09:572022-10-18سياسي

اولین سالگرد شهید مدافع امنیت«موسی نوروزی»در دیشموک برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دیشموک، در نشستی در دفتر امام جمعه دیشموک برنامه ریزی لازم در برگزاری سالگرد شهید مدافع امنیت موسی نوروزی انجام شد.

حجت الاسلام راوند امام جمعه دیشموک در نشست هماهنگی برگزاری یادواره شهید موسی نوروزی با اشاره به اینکه شهدای ما ادامه دهنده راه مظلوم واقع شده و البته مردم هم در این زمینه سنگ تمام گذاشتند.

وی اضافه کرد: انتظار می رود با توجه به اغتشاشات اخیر جمعیت زیادی در یادواره شهید موسی نوروزی حضور داشته باشند و امید آن می رود که تمام ادارات، سازمان ها و نهادها در این زمینه کوتاهی نکنند تا برنامه ای در خور شأن شهید و شهدا برگزار شود.

امام جمعه دیشموک تصریح کرد: سن پایین اغتشاشگران مسئله مهمی است که این روزها فکر همه را تحت تاثیر قرار داد که میانگین سنی آنها 15 سال بود و باید چنین برنامه های فرهنگی به بهترین نحو ممکن برگزارشود، تا نسل جدید ما با نام یاد و مسیر شهدا آشنا شوند.

راوند اذعان کرد: ادارات بودجه فرهنگی ندارند، مسؤولان از جیب شخصی خود استفاده می کنند که جای تقدیر دارد، این یادواره و سالگرد شهید موسی نوروزی که مختص کل مردم دیشموک و تمام نهادها و ادارت و سازمان ها است، پس امیدواریم با همکاری و همدلی مراسمی در خور شأن شهید برگزار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین سالگرد شهید مدافع امنیت«موسی نوروزی»در دیشموک برگزار می شود

اولین سالگرد شهید مدافع امنیت«موسی نوروزی»در دیشموک برگزار می شود