مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مهر 1401 ساعت 18:172022-10-17اقتصادي

132روستای سیستان و بلوچستان امسال از نعمت آسفالت برخوردار می شوند


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: 132 روستای استان تا پایان سالجاری در قالب طرح هادی از نعمت آسفالت برخوردار می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، مصطفی بیک مداح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح هادی، ابزاری مهم برای توسعه مناطق روستایی است، اظهار داشت: این طرح با هدف جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها، ارتقاء جایگاه روستا و افزایش رفاه ساکنان این مناطق مورد توجه این بنیاد قرار گرفته است تا با تامین زیرساخت ها، رفاه اجتماعی را به ارمغان آورده و بخشی از مشکلات این قشر تاثیرگذار در تولید کاسته شود.

  وی ادامه داد:  در این راستا این اداره کل سال گذشته آسفالت 132 روستای سیستان و بلوچستان را در اولویت کاری خود قرار داد که نتیجه آن در گام نخست شروع عملیات اجرایی در 90 روستا در سال 1400 بود.

  مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همچنین این اداره کل با تنظیم و انعقاد تفاهم نامه با دهیاران برنامه ریزی جهت اجرای آسفالت در 42 روستای دیگر استان را از محل اعتبارات قیر مصرفی مورد توجه قرار داد که  بزودی با اختصاص  140 میلیارد تومان اعتبار آسفالت این روستاها نیز آغاز خواهد شد تا بر اساس اهداف پیش بینی شده این مهم در 132 روستای استان تا پایان سال محقق و شاهد بهره مندی این قشر زحمت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

132روستای سیستان و بلوچستان امسال از نعمت آسفالت برخوردار می شوند

132روستای سیستان و بلوچستان امسال از نعمت آسفالت برخوردار می شوند