مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مهر 1401 ساعت 17:572022-10-17پزشكي

واکسیناسیون بیش از 350 هزار راس دام در رودان


رییس اداره دامپزشکی شهرستان رودان گفت: در حوزه مبارزه با بیماریهای مشترک واگیر دامی از جمله تب برفکی ابله و.

جمعا بیش از 350هزار راس و، 5هزار راس دام سنگین مایه کوبی صورت گرفته که به حمدالله با پوشش واکسیناسیون صورت گرفته هیچ گونه کانون بیماری علیرغم .

- حمید رضا محبی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رودان با تشریح فعالیت اداره دامپزشکی در شهرستان رودان اظهار داشت: اهمیت فعالیت های دامپزشکی در زمینه تامین بهداشت عمومی جامعه و سلامت غذایی و پیشگیری از بیماریهای مشترک دامی و بین انسان ودام و در واقع حفظ سرمایه دامی  خلاصه می شود.

وی افزود: شهرستان رودان دارای 160هزار راس دام سبک و 5هزار راس دام سنگین، 200نفر شتر و 11مزرعه پرورش طیور صنعتی است و همچنین علاوه بر اداره دامپزشکی در شهرستان، در بخش رودخانه نیز واحد اداری به عنوان پست دامپزشکی و  یک واحد درمانگاهی و یک واحد داروخانه دامپزشکی در سطح شهرستان به بهره برداران این حوزه خدمات ارائه می دهند.

محبی تصریح کرد: در حوزه نظارت بر بهداشت عمومی جامعه بیش از2250 بازدید از مراکز عرضه از جمله سردخانه، قصابی، مرغ فروشی، رستوران، کبابی مرغداری و کشتارگاه دام صورت گرفته که در واقع  طی یک سال اخیر از هزار و 310راس دام سنگین و هزار و 200 راس دام سبک بازدید پیش از کشتار و بعد از کشتار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون بیش از 350 هزار راس دام در رودان

واکسیناسیون بیش از 350 هزار راس دام در رودان