مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مهر 1401 ساعت 16:072022-10-17اقتصادي

نمایشگاه صنایع دستی به رنگ زرشک در خراسان جنوبی رونمایی شد


رییس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی گفت: نمایشگاه صنایع دستی به رنگ زرشک خراسان جنوبی در 30 غرفه در محوطه فرهنگسرای شهرداری بیرجند برپا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی جعفری، رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی امروز درجمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای برگراری نخستین جشنواره ملی زرشک خراسان جنوبی و با هدف ایجاد شور، نشاط و امید در بین مردم نمایشگاه صنایع دستی به رنگ زرشک استان برپا شده است.

وی افزود: هدف از برپایی نمایشگاه شناساندن محصولات جانبی زرشک، محصولات دانش بنیان و صنایع تبدیلی و تکمیلی در فضای مطلوب نمایشگاهی و ایجاد شور، نشاط و امید بین مردم می باشد.

رییس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی تصریح کرد: نمایشگاه صنایع دستی به رنگ زرشک در قالب 30 غرفه در محوطه فرهنگسرای شهرداری بیرجند برپا شده است.

جعفری یادآور شد: نمایشگاه صنایع دستی به رنگ زعفران به مدت سه روز در حوزه های محصولات مرتبط با زرشک و محصولات دانش بنیان، صنایع دستی و غیره از ساعت شش بعدازظهر تا 23 شب روزهای دوشنبه تا چهارشنبه پذیرای مردم استان می.

باشد.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه علاوه بر عرضه و فروش محصولات وابسته به زرشک، مراسم سنتی و برنامه های متنوع دیگری برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان در محوطه فرهنگسرای شهرداری ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه صنایع دستی به رنگ زرشک در خراسان جنوبی رونمایی شد

نمایشگاه صنایع دستی به رنگ زرشک در خراسان جنوبی رونمایی شد