مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مهر 1401 ساعت 12:172022-10-17اجتماعي

دختر هرمزگانی مدال برنز المپیاد نانو کشور را بدست آورد


دانش آموز هرمزگانی با کسب مدال برنز در المپیاد نانو کشور سال 1401، خوش درخشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان صبح امروز اظهارداشت: در این مسابقات نرجس عالیقدر دانش آموز پایه دوازدهم رشته تجربی دبیرستان نمونه مهدیه ناحیه 2 آموزش و پرورش بندرعباس، موفق به کسب مدال برنز رشته علوم و فناوری نانو شد.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات در سه مرحله برگزار شد، عنوان کرد: مرحله نخست این مسابقات با حضور 5 هزار شرکت کننده از سراسر کشور بهمن ماه 1400 برگزار شد که 684 نفر از آنان به مرحله دوم راه یافتند.

قویدل گفت: در مرحله پایانی نیز 40 دانش آموز، مرداد ماه امسال با هم رقابت کردند که نرجس عالیقدر موفق به کسب مدال برنز این مسابقات شد.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان یادآور شد: دریافت کنندگان مدال های نقره و برنز المپیاد می توانند از تسهیلات شورای هدایت استعداد های درخشان وزارت علوم استفاده کنند و همچنین به بنیاد نخبگان معرفی می شوند.

سیزدهمین المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو در رشته های ریاضی، زیست شناسی، شیمی، فیزیک، ادبی، اقتصاد و مدیریت، تفکر و کارآفرینی، علوم زمین، کامپیوتر، نجوم، نانو و فناوری، سلول های بنیادین و جغرافیا به طور همزمان در سراسر کشور برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختر هرمزگانی مدال برنز المپیاد نانو کشور را بدست آورد

دختر هرمزگانی مدال برنز المپیاد نانو کشور را بدست آورد