مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مهر 1401 ساعت 11:472022-10-17اقتصادي

جزییات خدمات حمایتی ستاد نانو از محصولات دارای گواهینامه نانو مقیاس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، واحد ارزیابی محصولات فناوری نانو ایران با هدف ایجاد شفافیت بازار، افزایش اعتماد مصرف کنندگان و ارتقای کیفی محصولات فناوری نانو در سال 1386 با حمایت های ستاد توسعه فناوری نانو تأسیس و در مؤسسه خدمات توسعه فناوری .

- تولیدکنندگان محصولات فناوری نانو که موفق به دریافت گواهینامه نانومقیاس شوند، می توانند از حمایت های ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و مؤسسه خدمات فناوری تا بازار ایرانیان استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، واحد ارزیابی محصولات فناوری نانو ایران با هدف ایجاد شفافیت بازار، افزایش اعتماد مصرف کنندگان و ارتقای کیفی محصولات فناوری نانو در سال 1386 با حمایت های ستاد توسعه فناوری نانو تأسیس و در مؤسسه خدمات توسعه فناوری تا بازار ایرانیان مستقر شد و ارزیابی خواص و اثبات مقیاس نانویی محصولات و اعطای تاییدیه آزمایشی/نانومقیاس از ماموریت اصلی این واحد به شمار می رود.

ارزیابی اولیه، بازرسی و اعطای گواهینامه نانومقیاس به محصول، بدون وجود مستندات فنی و نتایج آزمون ها امکان پذیر نیست و در همین راستا واحد ارزیابی محصولات از تکمیل پرونده، انجام آزمون های مشخصه یابی و بررسی خواص و کارایی محصول تولیدی شرکت های صنعتی حمایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات خدمات حمایتی ستاد نانو از محصولات دارای گواهینامه نانو مقیاس

جزییات خدمات حمایتی ستاد نانو از محصولات دارای گواهینامه نانو مقیاس