مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مهر 1401 ساعت 10:072022-10-17اقتصادي

بررسی دفتر پاپکو 100 برگ از لحاظ کیفیت و قیمت


یک دفتر باکیفیت و بادوام می تواند مطالب ارزشمند شما را حفظ و نگهداری کند و سبب شود شما مطالب با اهمیت خود را به خاطر بسپارید و فراموش نکنید.

- یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین مدلهای دفتر پاپکو که بیشتر نزد کودکان و رده سنی پایین رواج دارد مدل سیمی یا مارپیچی دفتر طرح دار 100برگ بوده که توسط یک فلز دایره مانند تمامی صفحات دفتر به هم متصل شده که به راحی می توان دفتر را در هر جهتی خم کرد و روی آن مطالب مختلف را نوشت.

در این مدل از دفترها صفحات دارای اندازه استاندارد هستند، به این معنی که آنها به راحتی روی کوچکترین میز سالن سخنرانی قرار می گیرند و این اندازه باعث می شود که در اکثر کوله پشتیها به راحتی جا شود و اندازه صفحات فضای کافی را برای نوت برداری فراهم می کند تا اطمینان حاصل شود که نیازی به ورق زدن در فاصله کوتاه نیست.

بنابراین یکی از بهترین دفتر پاپکو 100 برگ مدلی بوده که اندازه و نوع چاپ آن به بهترین وجه پاسخگوی نیاز شما باشد و به طور کلی، دفترهای بزرگ تر و خط دار برای محیطهای مدرسه که در طول روز یادداشت برداری زیادی می کنید، بهترین کار را دارند.

با این حال، اگر قصد دارید از یک دفترچه به عنوان دفتر خاطرات استفاده کنید، ممکن است یک دفترچه کوچکتر و خط دار با صفحات زیادی در آن بخواهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی دفتر پاپکو 100 برگ از لحاظ کیفیت و قیمت

بررسی دفتر پاپکو 100 برگ از لحاظ کیفیت و قیمت