مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مهر 1401 ساعت 08:222022-10-17اقتصادي

حدود 140 کیلومتر راه در شمال سیستان و بلوچستان در دست ساخت است


مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: حدود 140 کیلومتر پروژه راهسازی در محدوده شهرهای تحت پوشش این اداره کل با فعال بودن 15 کارگاه راه سازی در حال ساخت است که تکمیل آنها نیازمند تخصص هر چه سریعتر اعتبارات مورد نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، عطاء اله اکبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این استان با داشتن 11 درصد وسعت کشور به عنوان چهار راه حمل و نقل بین الملل از تردد بالایی برخوردار است از این رو قلب تپنده و پیوند دهنده کریدور های شمال - جنوب و شرق - غرب کشور محسوب می شود.

    وی ادامه داد: این اداره کل در حوزه مهندسی و ساخت به منظور ایجاد تردد ایمن تبدیل و ارتقاء محورهای موجود از راه های اصلی به بزرگراهی را در اولویت کاری قرار داده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این راستا در حال حاضر 103 کیلومتر بزرگراه، 22 کیلومتر راه اصلی و 14 کیلومتر راه فرعی در محورهای  زابل - زاهدان ، زاهدان - بیرجند ، میرجاوه - زاهدان - بم و زاهدان - خاش ، اسکل آباد - گوهرکوه_ بزمان ، زابل - زهک و روتک توسط این اداره کل در دست ساخت است که در مجموع اتمام این پروژه ها نیازمند تخصیص بیش از 2 هزار میلیارد تومان اعتبار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 140 کیلومتر راه در شمال سیستان و بلوچستان در دست ساخت است

حدود 140 کیلومتر راه در شمال سیستان و بلوچستان در دست ساخت است