مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مهر 1401 ساعت 00:022022-10-16سياسي

تجلی «وحدت» در پایتخت عرفان/ اهدای گل به گردشگران اهل سنت در بسطام+ عکس


«وحدت» اهل سنت و شیعه بار دیگر در پایتخت عرفان اسلامی تجلی یافته است و مردم به گردشگران اهل سنت در بسطام گل هدیه می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بسطام، شماری از فعالان اجتماعی و مردم شهر نمونه گردشگری بسطام در شهرستان شاهرود استان سمنان، به مناسبت هفته وحدت سراغ میهمانان و گردشگران اهل سنت بسطام رفتند و با اهدای شاخه گل آنها را تکریم کردند.

جمعی از فعالان فرهنگی شهرستان شاهرود با همراهی مسؤولان شهری بسطام، تکریم از میهمانان و گردشگران اهل سنت بسطام را در هفته وحدت انجام دادند.

این اقدام با هدف تقریب مذاهب در شهری که زادگاه عرفای بزرگ اسلامی است، انجام شد.

بسطام مقصد بیشترین گردشگر اهل سنت استان سمنان است و با توجه به همجواری امامزاده محمد (ع) با آرامگاه بایزید بسطامی، همجواری جالبی بین مذهبیان هر دو بسطامی و ابوالحسن خرقانی، به عنوان قطب عرفان اسلامی نگاه ویژه بسیاری از علاقه مندان را به این شهر معطوف داشته است.

وی می گوید: وجود مقبره شیخ ابوالحسن خرقانی و بایزید بسطامی سبب شده است تا نگاه ویژه ای از تمام کشور به بخش بسطام وجود داشته باشد.

شهر نمونه گردشگری بین المللی بسطام و مجموعه تاریخی بایزید بسطامی یکی از پربازدیدترین مناطق گردشگری استان و کشور در سال های اخیر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلی «وحدت» در پایتخت عرفان/ اهدای گل به گردشگران اهل سنت در بسطام+ عکس

تجلی «وحدت» در پایتخت عرفان/ اهدای گل به گردشگران اهل سنت در بسطام+ عکس