مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 22:022022-10-16سياسي

امیر حاتمی: دشمنان در سوریه سازی ایران ناتوان هستند


مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش با تأکید بر لزوم تقویت توان دفاعی، گفت: دشمنان قصد داشتند که ما را همچون سوریه، لیبی، یمن، عراق و افغانستان درگیر جنگ کنند؛ - امیر سرتیپ حاتمی در همایش جایگاه علم و فناوری در دوران دفاع مقدس که در دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) برگزار شد، اظهار کرد: در جنگ مؤلفه های متعددی تأثیرگذار است که در بین همه آن ها دو مؤلفه نیروی انسانی و فناوری و تجهیزات بیش از بقیه اثر دارد.

برخی معتقدند که نیروی انسانی اصل است و برخی فناوری را اصل می دانند که هر کدام استدلال ها و اشارات تاریخی به جنگ ها دارند.

مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش یادآور شد: در این رابطه به جنگ های اخیر در منطقه همچون جنگ های اول و دوم خلیج فارس نیز اشاره می کنند؛ اما ما در جمهوری اسلامی از زاویه دیگری به این موضوع نگاه می کنیم و همان طور که رهبری فرمودند به جنگ به عنوان گنجینه نظر داریم؛ بنابراین هر دو مؤلفه و همچنین تمامی مؤلفه ها مهم هستند.

نیروها، رشته ها و تمامی رسته ها در جنگ ایفای نقش کردند که لازم است میزان نقش هرکدام را بررسی کرد و در جنگ های احتمالی آینده، به آن توجه داشت.

وی با اشاره به نقش و اهمیت علم و فناوری در دفاع مقدس، اظهار کرد: استفاده از تجارب جنگ، کشور را بیمه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر حاتمی: دشمنان در سوریه سازی ایران ناتوان هستند

امیر حاتمی: دشمنان در سوریه سازی ایران ناتوان هستند