مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 15:172022-10-16ورزشي

لرستان قطب اصلی وزنه برداری بانوان کشور است


لرستان قطب اصلی وزنه برداری بانوان کشور است و در صورت حمایت مسئولین در آینده ای نزدیک شاهد معرفی چند الهام حسینی به جامعه وزنه برداری کشور خواهیم بود.

- سید علی شاهرخی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد اظهار داشت: فعالیت بانوان در رشته وزنه برداری در سال 97 یا برگزاری مسابقات قهرمانی کشور برای آنان رسمیت پیدا کرد.

وی با بیان اینکه در استان لرستان رشته وزنه برداری در پنج شهرستان فعال است،افزود: این فعالیت باعث شده در حال حاظر ورزشکاران مطرحی در رده بزرگسالان همچون رضا بیرانوند و الهام حسینی در سطح کشور داشته باشیم همچنین لرستان در رده نوجوانان و جوانان نیز پنج ملی پوش دارد.

رییس هیئت وزنه برداری لرستان تصریح کرد: پس از آغاز فعالیت رسمی وزنه برداری برای بانوان در کشور چندین دوره آموزشی برای تربیت مربیان در سطح استان انجام شد که همین عامل باعث شد لرستان یکی از قطب های وزنه برداری بانوان باشد.

شاهرخی با اشاره به اینکه در مسابقات قهرمانی وزنه برداری در رده نوجوانان، بانوان لرستانی موفق به کسب مقام قهرمانی شدند،اظهار داشت: در این مسابقات دختران لرستانی توانستند هفت مدال مختلف کسب نمایند و این موضوع نماینگر این است که در صورت حمایت مسئولان و در اختیار قرار دادن امکانات به بانوان در آینده ای نزدیک شاهد معرفی چند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لرستان قطب اصلی وزنه برداری بانوان کشور است

لرستان قطب اصلی وزنه برداری بانوان کشور است