مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 09:022022-10-16پزشكي

قیمت رشته پلویی سبوس دار و خواص آن برای سلامتی


رشته پلویی یکی از خوراکی های بسیار خوشمزه و مقوی می باشد که علاوه بر طعم مطلوبی که دارد از خواص درمانی بی نظیر و فراوانی برخوردار می باشد.

- از قدیم الایام پخت و طبخ رشته پلو شب سال تحویل یکی از رسیوم بسیار دیرینه و پسندیده ای بوده است که هر ساله توسط بزرگ هر خانواده صورت می پذیرد آنها عقیده داشتند که اگر فردی در شروع سال از این غذا بخورد رشته کارها تا آخر سال در دست او خواهد بود.

رشته پلو مجلسی در اصل ترکیبات و مواد اولیه خود را از سبوس گندم گرفته است بنباریان همچون برنج دارای نشاسته و کالری بالایی خود خواهد ضمن اینکه پروتیین بسیار زیادی نیز در این ماده موجود می باشد و برای عموم افرادی که به ورزش یا فعالیتهای کاری سنگین می پردازند کاملا موثر واقع خواهد شد برای تان ایطور مصال می زنیم که یک رشته پلو به طور معمول تا 2000 کیلوکالری است که اگر بخواهید آن را بین 4 نفر تقسیم کنید به هر نفر بالغ بر 500 کیلوکالری خواهد رسید.

اما از این موضوعات که بگذریم رشته پلو دارای ارزش غذای فراوانی است و برای عموم افراد مفید و پرفایده خواهد بود اما اینکه برای چه کسانی ارز ارزش غذایی بالاتری برخوردار است موضوعی است که قصد داریم در ادامه به بیان آن بپردازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت رشته پلویی سبوس دار و خواص آن برای سلامتی

قیمت رشته پلویی سبوس دار و خواص آن برای سلامتی