مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مهر 1401 ساعت 21:222022-10-15اجتماعي

دومین کاروان تجهیزات آموزشی میان مدارس بوشهر توزیع شد


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر گفت: در دومین مرحله از ارسال کاروان تجهیزات مدارس، بیش از 80 میلیارد ریال تجهیزات آموزشی هنرستان ها در اختیار مناطق 18گانه آموزش و پرورش قرار گرفت.

- ابراهیم احمدی شب گذشته در گفتگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: همزمان با آغاز مهرماه و فصل بازگشایی مدارس اولین مرحله ازارسال تجهیزات آموزشی، کلاسی، از قبیل میز، نیمکت، صندلی، وسایل سرمایشی، نمایشگرهای تعاملی و دیگر اقلام توزیع شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر افزود: امروز نیز در دومین مرحله از ارسال کاروانی تجهیزات آموزشی هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش از قبیل سیستم های تعلیق خودرو، برق و کولر، سیستم های سوخت رسانی خودرو جهت رشته های مکانیک خودرو و همچنین تجهیزات مورد نیز هنرجویان در رشته های فلزکاری، ماشین ابزار، طراحی دوخت و برق ساختمان ارسال گردید.

وی تصریح کرد: جهت تأمین وخریداری تجهیزات به روز هنرستان ها، تاکنون بالغ بر 80 میلیارد ریال اعتبارهزینه شده است که در اختیارهنرستان های مناطق 18 گانه آموزش و پرورش قرار خواهد گرفت و تأثیر به سزایی در فراگیری آموزش های فنی هنرجویان خواهد داشت.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین کاروان تجهیزات آموزشی میان مدارس بوشهر توزیع شد

دومین کاروان تجهیزات آموزشی میان مدارس بوشهر توزیع شد