مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مهر 1401 ساعت 20:072022-10-15سياسي

قرآن کریم، مستحکم ترین پناهگاه است


فرمانده سپاه استان البرز، قرآن کریم را بهترین سرمشق و مستحکم ترین پناهگاه دانست و گفت: سپاه و بسیج از اجرای برنامه ها و حرکات قرآنی به صورت ویژه حمایت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع)استان البرز، در حاشیه برگزاری اختتامیه جشنواره قرآنی بهترین پناه ضمن تبریک سالروز ولادت اشرف مخلوقات گفت: خداوند توفیق داد تا امروز در این روز زیبا و عزیز، در سالن نژادفلاح کرج، میزبان مردم قرآنی و ولایتمدار باشیم.

وی با اشاره به اینکه سومین سال است که جشنواره قرآنی بهترین پناه با حضور پرشور کودکان، نوجوانان و جوانان قرآنی به همت دارالقرآن همه مردم دنیا و به خصوص کشور ما را درگیر کرده است.

اوایل همه گیری این ویروس که مردم احساس بی پناهی می کردند، هیچ قدرتی به جز خدا و کلام او نمی توانست آرامش بخش دل ها باشد.

وی خاطرنشان کرد: در شرایطی که بسیاری از مردم در منازل خود بودند و دانش آموزان و دانشجویان به مدرسه و دانشگاه نمی رفتند، ما باید به مستحکم ترین پناهگاه پناه می بردیم؛ هر کس که به این دژ قدرتمند و مستحکم پناه آورد، بی شک در هر دو عالم برنده اصلی خواهد بود.

انتهای پیام/ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرآن کریم، مستحکم ترین پناهگاه است

قرآن کریم، مستحکم ترین پناهگاه است