مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مهر 1401 ساعت 16:422022-10-15سياسي

سرنوشت طرح ترافیکی میدان بیرم آباد کرمان چه می شود؟


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان گفت: به دلیل آنکه موضوع طرح ترافیکی میدان بیرم آباد کاملا تخصصی است، از شورای عالی ترافیک(کشور) خواستیم کارشناسانشان را به کرمان اعزام کنند تا از محل بازدید داشته باشند که اگر اصلاحیه نیاز باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سیدمصطفی آیت اللهی موسوی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان امروز درباره سرنوشت طرح ترافیکی میدان بیرم آباد کرمان اظهار کرد: طرح ترافیکی این میدان دو سال و در سه نوبت در شورای ترافیک استان مطرح شد زیرا ورودی شهر بوده و همچنین تصادفات زیادی نیز به همراه داشته است.

وی افزود: طرح های مختلفی برای این میدان مطرح شد اما همه به دلیل ایراداتی، برای اصلاح به شهرداری برگشت و شهرداری بعد از چند نوبت رفت و برگشت با کمک کارشناسان، طرح نهایی را ارائه داده است.

آیت اللهی موسوی بیان کرد: در جلسه نهایی سه کارشناس خبره ترافیک حضور داشتند و بنده نیز سئوالاتی پیرامون طرح ارائه شده کردم و همه تایید کردند که طرح خوب است و عملیات اجرایی آغاز شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان گفت: بخشی از طرح ترافیکی میدان بیرم آباد اجرا و بخشی متوقف شده و اجرا نشده زیرا اهالی محله سرآسیاب اعتراض داشتند ضمن اینکه ایراداتی بود و اعلام شد در منطقه ترافیک ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت طرح ترافیکی میدان بیرم آباد کرمان چه می شود؟

سرنوشت طرح ترافیکی میدان بیرم آباد کرمان چه می شود؟