مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مهر 1401 ساعت 13:122022-10-15سياسي

کنگره علمی «أمناء الرسل» در قم و نجف برگزار می شود


دبیر کنگره علمی «أمناء الرسل» گفت: هدف کنگره تعامل بیشتر حوزه های علمیه قم و نجف و تجلیل از شخصیت های برتر حوزوی است و مراسم افتتاحیه نیز سه شنبه هفته جاری در حوزه علمیه نجف برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسللام و المسلمین رضا اسکندری دبیر کنگره علمی أمناء الرسل در نشست خبری که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: در بین حوزه های فعال در سراسر دنیا دو در مسائل مختلف داشته است و علمای فاضل بسیاری در این حوزه رشد و پیشرفت کرده اند، برای تعامل بیشتر در زمینه بین المللی تصمیم گرفته شد که کنگره ای با عنوان کنگره علمی أمناء الرسل در دو مرحله برگزار شود که مراسم افتتاحیه آن روز سه شنبه هفته جاری در نجف خواهد بود.

دبیر کنگره علمی أمناء الرسل تصریح کرد: هدف بعدی ما از برگزاری این کنگره این است که افرادی که در این دو حوزه تلاش ها و تحقیقات بسیاری انجام داده و نقش تاثیرگذاری داشته اند را به اهل تشیع معرفی کنیم.

اسکندری بیان کرد: علمای ما در طول تاریخ در ابعاد سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و دینی اقدامات بسیاری انجام داده و در دوره های مختلف زمانی اتفاقات خوبی را رقم زده اند، در همین راستا 10 محور موضوعی پیش بینی شده است که در این کنگره به آن ها خواهیم پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره علمی «أمناء الرسل» در قم و نجف برگزار می شود

کنگره علمی «أمناء الرسل» در قم و نجف برگزار می شود