مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مهر 1401 ساعت 15:222022-10-14سياسي

عیادت نماینده و فرماندار دامغان از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس


نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار دامغان با حضور در بیمارستان ولایت با مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس ملاقات کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دامغان، ظهر امروز علیزاده، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، بندرآبادی، فرماندار دامغان و مدرسی، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت کادر درمان و کارکنان بیمارستان ولایت توسط دکتر مصاحبه مدیر و پزشک کشیک این بیمارستان به گروه بازدیدکننده ارائه شد.

تقوی، رییس بیمارستان ولایت دامغان نیز با مصدومان دیدار و دستورات لازم برای ارائه خدمات درمانی و رفاهی بهینه به بیماران را صادر کرد.

پس از وقوع این سانحه رانندگی، مدیریت مطلوب رسیدگی به مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس توسط کارکنان اورژانس 115 و بیمارستان ولایت دامغان انجام شد.

12 دستگاه آمبولانس 115 و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر نیز فوری به محل وقوع حادثه اعزام و مصدومان را به بیمارستان منتقل کردند.

با حضور فوری و اقدامات سریع و مؤثر تیم حوادث و بلایا، پزشکان و پرستاران، نیروی خدمات و انتظامات بیمارستان ولایت دامغان به مصدومان خدمات مورد نیاز ارائه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ بامداد امروز یک دستگاه اتوبوس مسافربری از جاده دامغان- شاهرود خارج شد و 23 مصدوم برجای گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عیادت نماینده و فرماندار دامغان از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس

عیادت نماینده و فرماندار دامغان از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس