مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مهر 1401 ساعت 14:572022-10-14اقتصادي

نیروگاه برق آبی اصفهان از مدار خارج شد


به دلیل عدم بارش در بهار سال آبی گذشته و همچنین تاخیر در بارش های سال آبی جاری در پاییز و پیش بینی بارش ها از نیمه آذر ماه به بعد در حال حاضر ذخیره سد زاینده رود حدود 150 میلیون مترمکعب است و این شرایط را مدیریت این میزان آب در بخش های مختلف سخت کرده و است .

- به دلیل عدم بارش در بهار سال آبی گذشته و همچنین تاخیر در بارش های سال آبی جاری در پاییز و پیش بینی بارش ها از نیمه آذر ماه به بعد در حال حاضر ذخیره سد زاینده رود حدود 150 میلیون مترمکعب است و این شرایط را مدیریت این میزان آب در بخش های مختلف سخت کرده و است و به گفته کارشناسان زنگ خطر تامین آب شرب اصفهان به صدا درآمده است.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: به دنبال کاهش تراز و حجم مخزن سد زاینده رود، نیروگاه برق آبی سد زاینده رود اصفهان از مدار خارج شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود چیتیان اظهار کرد: از روز چهارشنبه، بیستم مهرماه تنها نیروگاه برق آبی اصفهان به طور کامل از مدار خارج شد.

  وی با بیان اینکه با اجرای تمهیدات لازم و دستورالعمل های بهره برداری آب خروجی فاقد کدورت است، تأکید کرد: با توجه به کاهش تراز آب دریاچه سد زاینده رود و خارج شدن نیروگاه از مدار به منظور تأمین آب مورد نیاز مجبور به خروج آب از دریچه های تحتانی سد هستیم و در این راستا نمونه برداری برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروگاه برق آبی اصفهان از مدار خارج شد

نیروگاه برق آبی اصفهان از مدار خارج شد