مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مهر 1401 ساعت 23:322022-10-13بين الملل

پاسخ آمریکا به عربستان: مسیرتان اشتباه است


جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید روز پنجشنبه به وقت محلی خطاب به عربستان گفت: وزارت خارجه عربستان می تواند در جهت وارونه کردن مسائل تلاش کنند اما حقایق ساده هستند.

- هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید خطاب به عربستان سعودی و در انتقاد از بیانیه آنها در دفاع از کاهش تولید نفت اوپک پلاس گفت که مسیرتان اشتباه است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید روز پنجشنبه به وقت محلی خطاب به عربستان گفت: وزارت خارجه عربستان می تواند در جهت وارونه کردن مسائل تلاش کنند اما حقایق ساده هستند.

  کربی تصریح کرد: جهان در برابر تجاوز روسیه به اوکراین، از کی یف حمایت می کند و آمریکا نقش اساسی در این روند ایفا کرده است و تلاش کردیم سعودی ها را نیز در کارزار حمایت از اوکراین سهیم کنیم.

  این مقام کاخ سفید اظهار داشت: در هفته های اخیر عربستان سعودی بصورت خصوصی و علنی پیام داد قصد دارد تولید نفت خود را کاهش دهد.

کاری که می دانستند نفع روسیه را افزایش داده و تاثیر تحریم ها را کاهش می دهد.

این مسیری اشتباه است.

  کربی گفت: چنین تصمیمی مبنایی در بازار انرژی ندارد، تا جایی که برخی از اعضای اوپک به ما اطلاع دادند که مخالف تصمیم عربستان هستند اما از روی ناچاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ آمریکا به عربستان: مسیرتان اشتباه است

پاسخ آمریکا به عربستان: مسیرتان اشتباه است