مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مهر 1401 ساعت 20:422022-10-13سياسي

دشمن به دنبال تجزیه خاک ایران و کشور های مسلمان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله رضا رمضانی عصر پنج شنبه در مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در مسجد آفخرا رشت با بیان اینکه مسلمانان باید با مطالعه شخصیت و زندگینامه پیامبر به شناخت دقیقی از ایشان دست یابند، - دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با بیان اینکه دشمن به دنبال تجزیه خاک ایران و کشور های مسلمان است، گفت: هدف آن ها تضعیف قدرت مسلمانان برای به استعمار کشیدن آن ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله رضا رمضانی عصر پنج شنبه در مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در مسجد آفخرا رشت با بیان اینکه مسلمانان باید با مطالعه شخصیت و زندگینامه پیامبر به شناخت دقیقی از ایشان دست یابند، اظهار کرد: وحدت میان مسلمانان از ارکان دین پیامبر (ص) است.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) وحدت را عامل پیشرفت و اقتدار جهانی اسلام دانست و بیان کرد: طی چند دهه اخیر بیشترین قربانیان اختلاف افکنی توسط غرب، مسلمانان بودند لذا وحدت و برادری موجب قدرتمندی جهان اسلام در برابر کفار می شود.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به معنی مقابله با سیستم فاسدی بود که به استکبار کمک می کرد تا دین را حداقلی کند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران آمد تا دین با نگاه حداکثری در جامعه پیاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال تجزیه خاک ایران و کشور های مسلمان است

دشمن به دنبال تجزیه خاک ایران و کشور های مسلمان است